onsdag 30 oktober 2013

Hem & Villa mässa

I veckan som gick var det hem & villa mässa i Göteborg. Var det någon av er som var där? Jag har inte besökt mässan tidigare och var därför väldigt nyfiken på att komma dit. Det som lockade mest var att Leila general store hade en mässbutik. Hennes butik når man ju annars bara på webben och när det nu fanns möjlighet att få se alla sakerna var jag ju bara tvungen att göra ett besök! I övrigt var mässan full av badrums-, golv-, dörr-, poolleverantörer m.m. För er som har renoveringstankar eller planerar att bygga nytt så fanns det mycket nyttig information. Men mitt i mässan låg Leilas butik som en enda stor godisbutik och det märktes att det var fler än jag som kommit för att besöka butiken. Med mig hem fick jag lite julsaker, bl.a. ett cupcakekit eftersom det i år även vankas födelsedagskalas på julen i vår familj. En stämpel som säger "home made" fick också följa med i påsen. Ska bli spännande att göra ett försöka att baka med den!

/Frida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar